Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti – Bc. Petra Joobová
Bc. Petra Joobová
Master's thesis
Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti
Marketing audit company as a source of increasing performance
Abstract:
JOOBOVÁ, Petra: Marketing audit of the company as a source of performance improvement. [Thesis]. Banking Institute of the University of Prague, a foreign university in Banská Bystrica. Department of Finance and Accounting. Head: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Year of defense: 2012. Number of pages: ... The main objective of this work is to apply the marketing audit practice in a particular company. Marketing …moreAbstract:
Bankovní institut JOOBOVÁ, Petra: Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti. [Diplomová práca]. vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií a účtovníctva. Vedúci práce: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 85 Hlavným cieľom tejto práce je uplatniť marketingový audit v praxi na konkrétnom podniku. Marketingový audit kompletne …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/eahkc/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Reader: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JOOBOVÁ, Petra. \textit{Marketingový audit podniku ako zdroj zvyšovania výkonnosti}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2012. Available from: https://theses.cz/id/p8dpw4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Analýza procesov a nástrojov hodnotenia kampaňových reakcií
Lýdia Hlaváčková -
Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany
Michaela Chebeňová -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková -
Bezpečnostní audit informačních technologií
Jiří Hudec -
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Zuzana Drápelová -
Ekologický - environmentální audit obce Ořech a návrh opatření ke snížení negativních vlivů na životní prostředí, včetně racionalizace provozních nákladů
Monika Němečková -
Environmentální audit provozu teplárny Komořany a návrh opatření pro šetrnější vliv na životní prostředí.
Petra Křížová -
Finanční audit účetní závěrky v podnikatelském subjektu
Kateřina MATOUŠKOVÁ