El análisis de los recursos persuasivos de la Coca-Cola en la publicidad – Renáta KODAJOVÁ
Renáta KODAJOVÁ
Bakalářská práce
El análisis de los recursos persuasivos de la Coca-Cola en la publicidad
The analysis of persuasive resources of Coca-Cola in the publicity
Abstract:
The purpose of this Bachelor?s thesis is to introduce Coca-Cola brand from a linguistic point of view, focusing on the linguistic resources used in persuasive methods appealing to the consumer. The thesis consists of two parts: a theoretical and a practical part. In the first part the basic functions of language are explained. Moreover, it describes the division of slogans in advertising and defines …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je představit značku Coca-Cola z lingvistického hlediska se zaměřením na jazykové prostředky, které používá jako přesvědčovací metody apelující na spotřebitele. Práce je koncipována do dvou částí: části teoretické a části praktické. V první části jsou vysvětleny základní funkce jazyka, členění sloganů v reklamě a jsou definovány jazykové prostředky, které se v jazyku reklamy …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KODAJOVÁ, Renáta. El análisis de los recursos persuasivos de la Coca-Cola en la publicidad. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky persvaze v reklamě
Michaela GARBAROVÁ -
Prostředky persvaze v reklamě
Michaela GARBAROVÁ -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Iva KŘÍŽOVÁ -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Petr ADAM -
Teenager jako cílová skupina mediální persvaze
Andrea Masárová -
Formy persvaze v reklamách určených dětem
Kateřina KOMÁRKOVÁ -
Analýza prostředků persvaze v reklamních textech časopisů Týden
Veronika Muselíková