Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy – Bc. Denisa Vondráčková
Bc. Denisa Vondráčková
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Use of Marketing mix of selected company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce „Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy“ je analýza podniku, analýza současného marketingového a komunikačního mixu, ale také analýza situační. V práci využívám poznatků získaných z textů odborných publikací, z podnikových materiálů a informací od jednatele firmy. Ve výsledkové části bude navržen nový marketingový a komunikační mix a SWOT analýza podniku …víceAbstract:
The subject of this thesis „ Use of marketing mix selected company “ is analysis of selected company, analysis of the current marketing and communication mix, but also situational analysis. In the thesis I used knowledge gained from texts of specialized publications, corporate materials and information from the managing director. In the final section will be propose a new marketing and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rpojr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró