Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy – Bc. Denisa Vondráčková
Bc. Denisa Vondráčková
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Use of Marketing mix of selected company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce „Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy“ je analýza podniku, analýza současného marketingového a komunikačního mixu, ale také analýza situační. V práci využívám poznatků získaných z textů odborných publikací, z podnikových materiálů a informací od jednatele firmy. Ve výsledkové části bude navržen nový marketingový a komunikační mix a SWOT analýza podniku …moreAbstract:
The subject of this thesis „ Use of marketing mix selected company “ is analysis of selected company, analysis of the current marketing and communication mix, but also situational analysis. In the thesis I used knowledge gained from texts of specialized publications, corporate materials and information from the managing director. In the final section will be propose a new marketing and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rpojr/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró