Bc. Denisa Vondráčková

Bachelor's thesis

Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy

Use of Marketing mix of selected company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce „Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy“ je analýza podniku, analýza současného marketingového a komunikačního mixu, ale také analýza situační. V práci využívám poznatků získaných z textů odborných publikací, z podnikových materiálů a informací od jednatele firmy. Ve výsledkové části bude navržen nový marketingový a komunikační mix a SWOT analýza podniku …more
Abstract:
The subject of this thesis „ Use of marketing mix selected company “ is analysis of selected company, analysis of the current marketing and communication mix, but also situational analysis. In the thesis I used knowledge gained from texts of specialized publications, corporate materials and information from the managing director. In the final section will be propose a new marketing and communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní