Analýza aktivit elektronického obchodu s využitím Web Miningu. – Bc. Josef Rubáš
Bc. Josef Rubáš
Master's thesis
Analýza aktivit elektronického obchodu s využitím Web Miningu.
E-shop activities analysis using Web Mining.
Anotácia:
Práce je věnována analýze aktivit elektronického obchodu s využitím web miningu. Teoretická část seznamuje s definicí data minigu, podrobněji je pojednáno o CRISP-DM metodologii, typech a modelech elektronických obchodů a metodách měření. Stěžejní částí diplomové práce je provedení analýz prostřednictvím metod web miningu včetně zhodnocení výsledků a doporučení majiteli obchodu.Abstract:
The thesis is devoted to the analysis of e-commerce activities with the use of web mining. The theoretical part introduces the definition of data mining, in more details are discussed - CRISP -DM methodology, types and models of electronic commerce and measurement methods. The main part of the thesis is to undertake analysis via the web mining methods, including evaluation of results and recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rubáš, Josef. Analýza aktivit elektronického obchodu s využitím Web Miningu.. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Informatics in Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Data mining na reálných datech z realitního trhu
Jiří Čáp -
WWW aplikace s využitím relační databáze pro elektronický obchod s hasičskou výzbrojí
Jan Čáslava -
Návrh a realizácia projektu IS typu elektronický obchod.
Michal Varl -
Využití responzivního web designu v e-commerce aplikacích.
Tomáš Fejfar -
Využití webových analytických nástrojů pro elektronický obchod
Tomáš Budík -
Elektronický obchod B2C v České republice
Štěpánka ŠEBESTOVÁ -
Real-world data mining task
Aleksandr Liskov -
Data mining: Příprava projektu obchodně-analytického SW
Jakub Šimůnek