Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix – Jan Krchňák
Jan Krchňák
Diplomová práce
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Kritické faktory úspěchu marketingového mixu B2B elektronických tržišť
Anotace:
B2B elektronická tržiště za dobu své existence ukázala, že umožňují firmám zefektivnit jejich nákupní procesy. S příchodem nových technologií v nedávné době tento fenomén začal znovu nabírat na popularitě. Práce se věnuje zhodnocení modelu marketingového mixu 7P jakožto manažerského nástroje pro dosáhnutí kritických foktorů úspěchu B2B elektronických tržišť. Pomocí sekundárního výzkumu zkoumá, které …víceAbstract:
B2B e-marketplaces have shown their potential to make companies' procurement processes more effective. The phenomenon is gaining a new wave of popularity with recent technological developments. This thesis focuses on assessing the 7Ps marketing mix as a managerial implication to reach the critical success factors of B2B e-marketplaces. It explores the aspects of individual elements' management and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Eva Křenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Kritické faktory úspěchu strategického reportingu
Eva-Marie Lacinová -
Kritické faktory úspěchu veřejných zakázek na inovativní řešení (PPI)
Martin Januška -
Kritické faktory úspěchu pohledem majitelů startupů v českém inkubátoru ESA-BIC
Michal Sklenář -
Kritické faktory úspěchu Lean Six Sigma ve výrobním procesu gumárenského průmyslu
Petr Dušek -
Vliv metod vývoje SW na kritické faktory úspěšnosti projektu
Martin Balucha -
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Pavla Antošová -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Kritické faktory využití veřejných zakázek na inovace (PPI)
Pavla TICHÁ