Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix – Jan Krchňák
Jan Krchňák
Master's thesis
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Kritické faktory úspěchu marketingového mixu B2B elektronických tržišť
Abstract:
B2B elektronická tržiště za dobu své existence ukázala, že umožňují firmám zefektivnit jejich nákupní procesy. S příchodem nových technologií v nedávné době tento fenomén začal znovu nabírat na popularitě. Práce se věnuje zhodnocení modelu marketingového mixu 7P jakožto manažerského nástroje pro dosáhnutí kritických foktorů úspěchu B2B elektronických tržišť. Pomocí sekundárního výzkumu zkoumá, které …moreAbstract:
B2B e-marketplaces have shown their potential to make companies' procurement processes more effective. The phenomenon is gaining a new wave of popularity with recent technological developments. This thesis focuses on assessing the 7Ps marketing mix as a managerial implication to reach the critical success factors of B2B e-marketplaces. It explores the aspects of individual elements' management and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94430
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Andrea Escobar Rios
- Reader: Eva Křenková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Kritické faktory úspěchu strategického reportingu
Eva-Marie Lacinová -
Kritické faktory úspěchu veřejných zakázek na inovativní řešení (PPI)
Martin Januška -
Kritické faktory úspěchu pohledem majitelů startupů v českém inkubátoru ESA-BIC
Michal Sklenář -
Kritické faktory úspěchu Lean Six Sigma ve výrobním procesu gumárenského průmyslu
Petr Dušek -
Vliv metod vývoje SW na kritické faktory úspěšnosti projektu
Martin Balucha -
Marketingový plán při znovu uvedení produktu na trh a jeho kritické faktory úspěchu
Pavla Antošová -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Kritické faktory využití veřejných zakázek na inovace (PPI)
Pavla TICHÁ