Managerské kompetence ve firmě LEKIA, a.s. – Ing. Mgr. Martin Procházka
Ing. Mgr. Martin Procházka
Bakalářská práce
Managerské kompetence ve firmě LEKIA, a.s.
Managerial competences in company LEKIA, plc.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou managerských kompetencí zaměstnanců Lékárny Vodičkova. Zdravotnictví a lékárenství se nachází v době neustálých změn. Každým rokem roste počet lékáren a mnohé z nich se na státem částečně regulovaném konkurenčním trhu potýkají s existenčními problémy. Jednou z cest jak uspět v tomto prostředí je zaměřit se na efektivní management, řízení organizací a hlavně …víceAbstract:
The bacheloras thesis deals with managerial responsibilities staff of the Apothecary´s Vodičkova. Health service and pharmaceutical chemist´s are situated in the time of fluctuating changes. The number of the chemist´s is increased every year and most of them have problems with existence on the competition market partialy regulated by state. One way how to be succesful is on the effective management …víceKlíčová slova
managerské kompetence osobnost managera druhy kompetencí identifikace kompetencí kompetenční modely rozvoj kompetencí kompetence v lékárně managerial competences personality of manager kinds of competence competence identification competence models development of competence competence in the pharmaceutical chemist´s
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w3xi1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Manažérske kompetencie v budúcnosti
Denisa Hochelová -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Pharmaceutical Industry in Pakistan
Saeed Ur Rehman -
Use of Internet in the Pharmaceutical Industry in China
Fang Fang -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Pharmaceutical Industry in Bangladesh
JAHED HOSSAIN -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
The Role of Technology, Food, and Pharmaceutical Companies in the Use of Prison Labor in the USA
Anežka MORYSOVÁ -
Assessment of carbon footprint of the pharmaceutical industry in the EU
Evgeniia Komarova -
Impact of Pharmaceutical Companies' Promotional Efforts on the Drug Choices Made by Doctors in the Egyptian Market
Mohamed Atwy