Vizuální styl vlastní společnosti a jeho aplikace – Alice ADAMÍKOVÁ
Alice ADAMÍKOVÁ
Bakalářská práce
Vizuální styl vlastní společnosti a jeho aplikace
Corporate Identity of My Own Company and Its Applications
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vytvořit vizuální styl vlastní fiktivní firmy. Celkový vizuální styl vychází z přeměny starého do nového. Použila jsem díla starých mistrů a přetvořila je. Důležité je, aby tento vizuální styl zaujal veřejnost a nezapadl do běžného života. Tento vizuální styl jsem aplikovala na propagační plakáty, pohlednice, vizitky, různé reklamní předměty a web. Teoretická část se zabývá …víceAbstract:
The aim of my thesis is to create a visual style of his own fictitious company. The overall visual style is based on the transformation from old to new. I used the works of old masters and transformed it. It is important that this visual style would attract potential customers and would not merge with common life. This visual style was applied to the promotional posters, postcards, business cards, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMÍKOVÁ, Alice. Vizuální styl vlastní společnosti a jeho aplikace. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
Daniel Slameň -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Vojtěch Lunga -
Corporate design penzionu Samota Adelheid
Aneta Křivohlávková -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek