Alice ADAMÍKOVÁ

Bakalářská práce

Vizuální styl vlastní společnosti a jeho aplikace

Corporate Identity of My Own Company and Its Applications
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vytvořit vizuální styl vlastní fiktivní firmy. Celkový vizuální styl vychází z přeměny starého do nového. Použila jsem díla starých mistrů a přetvořila je. Důležité je, aby tento vizuální styl zaujal veřejnost a nezapadl do běžného života. Tento vizuální styl jsem aplikovala na propagační plakáty, pohlednice, vizitky, různé reklamní předměty a web. Teoretická část se zabývá …více
Abstract:
The aim of my thesis is to create a visual style of his own fictitious company. The overall visual style is based on the transformation from old to new. I used the works of old masters and transformed it. It is important that this visual style would attract potential customers and would not merge with common life. This visual style was applied to the promotional posters, postcards, business cards, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: M. A. Bohuslav Stránský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADAMÍKOVÁ, Alice. Vizuální styl vlastní společnosti a jeho aplikace. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace