Marketingová strategie vybrané firmy – Bc. Lucie Hudíková
Bc. Lucie Hudíková
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie vybrané firmy. V teoretické části je představen strategický marketing, marketingová situační analýza a typologie marketingových strategií. V praktické části je provedena marketingová situační analýza na základě sekundárního výzkumu a primárního výzkumu oslovující zákazníky firmy. Výstupem je návrh strategie a odhad nákladového zajištění navrhovaných …víceAbstract:
The aim of the thesis is a proposal for marketing strategy of the selected company. In theoretical part, the strategic marketing is introduced as well as situational analysis and typology of marketing strategies. In the practical part, there is a marketing situational analysis conducted based on the secondary research and primary research questioning the customers of the firm. The result is a proposal …víceKlíčová slova
Strategický marketing, marketingová situační analýza, typy strategií, sekundární výzkum, primární výzkum
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/qhhg7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk