Bc. Lucie Hudíková

Master's thesis

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing Strategy of the Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie vybrané firmy. V teoretické části je představen strategický marketing, marketingová situační analýza a typologie marketingových strategií. V praktické části je provedena marketingová situační analýza na základě sekundárního výzkumu a primárního výzkumu oslovující zákazníky firmy. Výstupem je návrh strategie a odhad nákladového zajištění navrhovaných …more
Abstract:
The aim of the thesis is a proposal for marketing strategy of the selected company. In theoretical part, the strategic marketing is introduced as well as situational analysis and typology of marketing strategies. In the practical part, there is a marketing situational analysis conducted based on the secondary research and primary research questioning the customers of the firm. The result is a proposal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management