Ing. Alena Džbánková

Bakalářská práce

Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl

Sales promotions in the Hotel Dalibor Litomyšl
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného marketingového nástroje, který by měl pomoci Hotelu Dalibor získat nové zákazníky a konkurenční výhodu před ostatními hotely. Cílem práce je tedy na základě zvoleného marketingového nástroje vytvořit program slev a zvýhodnění, díky němuž by se měl zvýšit prodej hotelových a restauračních služeb. V této bakalářské práci bude využito hned několika marketingových …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with a choice of suitable marketing instrument which should help Hotel Dalibor to gain new customers and competitive advantage against other competing hotels. The objective of this thesis is to create a scheme of discounts and price’s bonuses based on appropriate marketing instrument. Thanks to these improvements, the sale of hotel’s and restaurant’s services should increase …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní