Ing. Alena Džbánková

Bachelor's thesis

Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl

Sales promotions in the Hotel Dalibor Litomyšl
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného marketingového nástroje, který by měl pomoci Hotelu Dalibor získat nové zákazníky a konkurenční výhodu před ostatními hotely. Cílem práce je tedy na základě zvoleného marketingového nástroje vytvořit program slev a zvýhodnění, díky němuž by se měl zvýšit prodej hotelových a restauračních služeb. V této bakalářské práci bude využito hned několika marketingových …more
Abstract:
This Bachelor thesis deals with a choice of suitable marketing instrument which should help Hotel Dalibor to gain new customers and competitive advantage against other competing hotels. The objective of this thesis is to create a scheme of discounts and price’s bonuses based on appropriate marketing instrument. Thanks to these improvements, the sale of hotel’s and restaurant’s services should increase …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní