Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl – Ing. Alena Džbánková
Ing. Alena Džbánková
Bachelor's thesis
Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl
Sales promotions in the Hotel Dalibor Litomyšl
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného marketingového nástroje, který by měl pomoci Hotelu Dalibor získat nové zákazníky a konkurenční výhodu před ostatními hotely. Cílem práce je tedy na základě zvoleného marketingového nástroje vytvořit program slev a zvýhodnění, díky němuž by se měl zvýšit prodej hotelových a restauračních služeb. V této bakalářské práci bude využito hned několika marketingových …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with a choice of suitable marketing instrument which should help Hotel Dalibor to gain new customers and competitive advantage against other competing hotels. The objective of this thesis is to create a scheme of discounts and price’s bonuses based on appropriate marketing instrument. Thanks to these improvements, the sale of hotel’s and restaurant’s services should increase …moreKeywords
marketing služba hotel hotelové služby marketing hotelových služeb marketingové prostředí makroprostředí mikroprostředí SWOT analýza marketingová strategie podpora prodeje balíčky služeb věrnostní program service hotel services marketing of hotel services marketing environment macro environment micro environment SWOT analyse marketing strategy sales promotions packages of services loyalty program
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fe2sx/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020
Vladimir Kostenko -
Marketing strategy of Amadeus hotel
Anel Moldabekova -
Marketing communication of Gran Hotel Son Net and proposal for improvement
Pavla Nováková -
Evaluation of Marketing Communication in a selected hotel
Joyce Zýková -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová