Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl – Ing. Alena Džbánková
Ing. Alena Džbánková
Bachelor's thesis
Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl
Sales promotions in the Hotel Dalibor Litomyšl
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného marketingového nástroje, který by měl pomoci Hotelu Dalibor získat nové zákazníky a konkurenční výhodu před ostatními hotely. Cílem práce je tedy na základě zvoleného marketingového nástroje vytvořit program slev a zvýhodnění, díky němuž by se měl zvýšit prodej hotelových a restauračních služeb. V této bakalářské práci bude využito hned několika marketingových …viacAbstract:
This Bachelor thesis deals with a choice of suitable marketing instrument which should help Hotel Dalibor to gain new customers and competitive advantage against other competing hotels. The objective of this thesis is to create a scheme of discounts and price’s bonuses based on appropriate marketing instrument. Thanks to these improvements, the sale of hotel’s and restaurant’s services should increase …viacKľúčové slová
marketing služba hotel hotelové služby marketing hotelových služeb marketingové prostředí makroprostředí mikroprostředí SWOT analýza marketingová strategie podpora prodeje balíčky služeb věrnostní program service hotel services marketing of hotel services marketing environment macro environment micro environment SWOT analyse marketing strategy sales promotions packages of services loyalty program
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fe2sx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020
Vladimir Kostenko -
Marketing strategy of Amadeus hotel
Anel Moldabekova -
Marketing communication of Gran Hotel Son Net and proposal for improvement
Pavla Nováková -
Evaluation of Marketing Communication in a selected hotel
Joyce Zýková -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová