Škola jako činitel v procesu socializace dítěte – Bc. Petr VALENTA
Bc. Petr VALENTA
Diplomová práce
Škola jako činitel v procesu socializace dítěte
School as a factor in the process of a child's socialisation
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá procesem socializace dítěte školního věku v prostředí školy a jeho vlivem na sociální a emocionální zdraví dítěte. Teoretická část definuje socializaci s důrazem na aktivní účast dítěte v tomto celoživotním procesu, dále usiluje o zachycení typických rysů školní socializace a o popis významu a funkce školy při socializaci dítěte. Empirické šetření mapuje emocionální a sociální …víceAbstract:
The main focus of the submitted thesis is the process of the socialisation of a child at a school age in a school environment. The other koncern of this paper is the effect of this process on the child'ssocial and emotional health. In thetheoretical part of this thesis "socialisation" is defined putting an emphasis on the child's aktive participation in this life-long process. Further there is an endeavour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zveřejnit od: 12. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Neumeister, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALENTA, Petr. Škola jako činitel v procesu socializace dítěte. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Postoj klientů a sociálních pracovníků k pozitivům a negativům muzikoterapie a práce s hudbou u zrakově postižených klientů
Lenka Slováčková -
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Chování související se zdravím u dětí a jeho vztah k úrovni duševní pohody a zdraví v dospělém věku
Eliška Matonohová -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková -
Orální zdraví dětí ve věku 13 - 15 let, vztah mezi jeho ukazateli a genetickým pozadím
Kristína Musilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva