Indian customer perception of digital wallets – Ritu Manishbhai Upadhyay
Ritu Manishbhai Upadhyay
Bakalářská práce
Indian customer perception of digital wallets
Abstract:
This thesis focuses on customer’s perception towards digital wallet in order to help digital wallet companies to provide better services to customers. The thesis examines customer’s perception about digital wallets in India and it also identifies the impact of various factors such as privacy, security, usefulness, convenience and brand name on customer’s adoption of digital wallets in India. Further …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing intentions to use renewable energy
Issara Abdelhadi -
Socio-economic factors influencing collection and use of the Miombo Woodlands in Western Province, Zambia
MOONGA MBOZI -
Influencing factors for household decisions on adoption and use of biogas technology: Case of Ghana
Peter Kwame Konadu -
Influencing Factors for Household Decisions on Adoption and Use of Biogas Technology: The Case of Bamenda, North West Region of Cameroon
Gideon Gobti Ayeah -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Why India lags behind China
Dominika Jančovičová -
Economic Reforms in India
Dominika Jančovičová -
India’s Stance Towards Chinese BRI
Anuj Sukhija
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
1. 12. 2021