Strategie 20/20 společnosti pivovar Primátor a. s. – Bc. Tereza Nosková
Bc. Tereza Nosková
Master's thesis
Strategie 20/20 společnosti pivovar Primátor a. s.
The 20/20 strategy of the Primátor brewery a. s.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá strategickou analýzou z odvětví pivovarnictví a návrhem nejlepší možné strategie pro vybraný pivovar. V teoretické části je popsané strategické řízení jako obecné, a dále bude zaměřeno více pro obor pivovarnictví. Následně se vymezená problematika týká strategické analýzy, finanční analýzy. V teorii nechybí také základní popis vnitřního a vnějšího okolí podniku, VRIO …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the strategic analysis of the brewing industry and the design of the best possible strategy for the selected brewery. In the theoretical part, strategic management is described in general, and will be more focused on brewing. Subsequently, the defined issue concerns strategic analysis and financial analysis. The theory also includes a basic description of the enterprise …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p50pi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedúci: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza podniku
Alina Kondaurova -
Strategická analýza vybraného podnikatelského subjektu
Jakub Jura -
Strategická analýza vybraného podniku
Michaela Hašlerová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Finančná a strategická analýza spoločnosti Lidl Česká republika, v.o.s.
Lenka Fiorovantiová -
Strategická analýza vybraného podniku
Daria Pugacheva -
Strategická analýza podniku
Radek Pechura -
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jana ZEMÁNKOVÁ