Budování osobního brandu v online marketingu – Ing. Klára Horálková
Ing. Klára Horálková
Diplomová práce
Budování osobního brandu v online marketingu
The Personal Branding Strategy in Online Marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá budováním osobního brandu při přechodu zaměstnance na volnou nohu v oblasti výkonnostního marketingu zaměřeného na PPC reklamu. Jejím cílem je navrhnout postup budování osobního brandu včetně postupu pro konkrétní osobu v projektové části. Práce shrnuje výhody a nevýhody freelancingu, online marketing a možné postupy budování brandů. Navrhuje obecný postup budování osobního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with building a personal brand in the transition of an employee to freelancing in the field of performance marketing focused on PPC advertising. Its aim is to design a procedure for building a personal brand, including a procedure for a specific person in the project part. The thesis summarizes the advantages and disadvantages of freelancing, online marketing and possible procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horálková, Klára. Budování osobního brandu v online marketingu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán v oblasti online služeb
Nicolle Sarah Václavíková -
Podnikatelský plán - online únikové hry od Světa vzdělání
Tereza Foltýnová -
Podnikateľský plán – online aplikácia pre agregáciu služieb starostlivosti o telo
Adrián Harvan -
Podnikatelský plán pro online tržiště
Vasyl Rozman -
Podnikatelský plán pro online platformu zaměřenou na umělce
David Kokoř -
Podnikatelský plán online investiční platformy určený pro český trh
Adam Bartel -
Podnikatelský plán online platformy propojující ekonomické komerční subjekty na českém trhu
Pavel Řehoř -
Podnikatelský plán – online kurz zdravé výživy
Tomáš Pistovčák