Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno – Bc. Jitka Kratochvilová
Bc. Jitka Kratochvilová
Diplomová práce
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Marketing strategy and marketing mix for Mahen’s dramatic company of The National Theatre Brno
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie a marketingového mixu pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno. Důležitým podkladem pro zpracování byl vlastní marketingový výzkum prováděný mezi návštěvníky divadla.Abstract:
This diploma thesis is focused on the marketing strategy proposal and the marketing mix for Mahen’s dramatic company of The National Theatre Brno. Suggestion are based on the marketing research which was carried out amongst visitors of this theatre.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sqlgv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Divadelní inscenace „Králova řeč“ v podání činoherního souboru Národního divadla Brno
Marie Koubová -
Státní divadlo v Brně na přelomu 60. a 70. let 20. století
Vendula Kacetlová -
Marketingová strategie Národního divadla
Simona Kužmová -
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
Petra Kovářová -
Divadlo mimo divadlo na příkladu Očitého svědka
Bára ERBEN -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz