Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno – Bc. Jitka Kratochvilová
Bc. Jitka Kratochvilová
Master's thesis
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Marketing strategy and marketing mix for Mahen’s dramatic company of The National Theatre Brno
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie a marketingového mixu pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno. Důležitým podkladem pro zpracování byl vlastní marketingový výzkum prováděný mezi návštěvníky divadla.Abstract:
This diploma thesis is focused on the marketing strategy proposal and the marketing mix for Mahen’s dramatic company of The National Theatre Brno. Suggestion are based on the marketing research which was carried out amongst visitors of this theatre.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sqlgv/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVILOVÁ, Jitka. \textit{Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/p97se5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán Národního ústavu lidové kultury ve Strážnici
Adéla Lukšíková -
Divadelní inscenace „Králova řeč“ v podání činoherního souboru Národního divadla Brno
Marie Koubová -
Státní divadlo v Brně na přelomu 60. a 70. let 20. století
Vendula Kacetlová -
Marketingová strategie Národního divadla
Simona Kužmová -
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
Petra Kovářová -
Divadlo mimo divadlo na příkladu Očitého svědka
Bára ERBEN -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz