Ing. Jan Pikl

Bakalářská práce

Marketingové strategie vzdělávacích organizací

Marketing Strategies of Educational Institutions
Anotace:
V této práci jsem si vzal za úkol připravit celoroční marketingovou strategii pro Vysokou školu finanční a správní. K tomu účelu jsem předem definoval marketingové strategie ostatních typů vzdělávacích organizací. Popsal jsem trendy současného marketingu v ČR. Definoval jsem cílové skupiny, které budeme marketingovou kampaní oslovovat. Pomocí dotazníkového šetření studentů 1. ročníků VŠFS jsem stanovil …více
Abstract:
In the dissertation, I set out to prepare the annual marketing strategy for the University of Finance and Administration (VSFS). To this end I have first defined the marketing strategy of other types of educational organizations. I described the current marketing trends in the country. I defined the target groups to approach with the marketing campaign. Using data gathered from 1st year students questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní