Marketingové strategie vzdělávacích organizací – Ing. Jan Pikl
Ing. Jan Pikl
Bakalářská práce
Marketingové strategie vzdělávacích organizací
Marketing Strategies of Educational Institutions
Anotace:
V této práci jsem si vzal za úkol připravit celoroční marketingovou strategii pro Vysokou školu finanční a správní. K tomu účelu jsem předem definoval marketingové strategie ostatních typů vzdělávacích organizací. Popsal jsem trendy současného marketingu v ČR. Definoval jsem cílové skupiny, které budeme marketingovou kampaní oslovovat. Pomocí dotazníkového šetření studentů 1. ročníků VŠFS jsem stanovil …víceAbstract:
In the dissertation, I set out to prepare the annual marketing strategy for the University of Finance and Administration (VSFS). To this end I have first defined the marketing strategy of other types of educational organizations. I described the current marketing trends in the country. I defined the target groups to approach with the marketing campaign. Using data gathered from 1st year students questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oe6co/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Organizace e-kurzů vzdělávací organizace USUS
Gabriela Zmeškalová -
Organizace webinářů vzdělávací organizace USUS
Gabriela Zmeškalová -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Nezisková organizace v mediálním a vzdělávacím kontextu
Milan Paták -
Konkurenční schopnost organizace na trhu jazykového vzdělávání
Michaela Sýkorová -
Podnikatelský plán založení kulturně vzdělávací organizace
Michaela Podivinská -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
Jarmila Štolcová