Spotřebitelské chování při nákupu potravin – Bc. Julie Skřičková
Bc. Julie Skřičková
Diplomová práce
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Consumer behavior when buying food
Anotace:
Diplomová práce zkoumá spotřebitelské chování při nákupu potravin. Práce se soustředí na vybrané aspekty a jejich vnímání v závislosti na vybraných faktorech, které ovlivňují české spotřebitele při nákupu a působí na jejich rozhodovací procesy. Teoretická část obsahuje literární přehled o spotřebitelském chování a marketingovém výzkumu, který je poté uplatněn v empirické části. Výzkum je tvořen dotazníkovým …víceAbstract:
The diploma thesis examines consumer behavior when buying food. The work focuses on selected aspects and their perception depending on selected factors that affect Czech consumers when shopping and affect their decision-making processes. The theoretical part contains a literature review of consumer behavior and marketing research, which is then applied in the empirical part. The research consists of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Barbora Daňková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor / specializace:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů / Podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Influence of Covid-19 on Consumers’ Behavior in the Czech Republic
Md Abu Taleb Saikat -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Mystery shopping
Diana Kotvasová