Propojení komerčního a sociálního sektoru jako moderní forma spolupráce – Radka Borovičková
Radka Borovičková
Bachelor's thesis
Propojení komerčního a sociálního sektoru jako moderní forma spolupráce
Linking the Commercial and Social Sectors as a Modern Form of Cooperation
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na spolupráci komerční firmy PwC ČR a sociálního podniku PwC Café. Na základě osobních rozhovorů se zástupci těchto firem jsou identifikovány a analyzovány principy vzájemné spolupráce. Součástí je zhodnocení spolupráce a předložení návrhů na její zlepšení a zefektivnění. Tímto příkladem spolupráce mezi zmíněnými společnostmi se mohou inspirovat jednotlivé komerční firmy i sociální …moreAbstract:
The thesis focuses on the cooperation of a commercial company PwC ČR and a social enterprise PwC Café. Based on personal interviews with representatives of these companies, the principles of mutual cooperation are identified and analyzed. The thesis also includes an assessment of the cooperation and submission of proposals for its improvements and efficiency. The example of cooperation of these companies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50667
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Alena Plášková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia -
Analysis of the economic and social performance of newly created farmers’ groups in transition countries. Evidence from Georgia, Moldova and Mongolia
Samuel Ahado -
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Markéta Lorencová -
Firemní dárcovství jako forma spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Michaela Kostrounková -
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Markéta Macurová -
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Matěj Svoboda -
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Ladislav Gabriel