Bc. Karin Aggová

Diplomová práce

Komunikační kampaň

Communication campaign
Abstract:
This master's thesis focuses on the design of a communication campaign that will improve communication between the company and its target group. The theoretical part of the work contains definitions of basic terms, tools and principles, their meaning and function. The practical part describes the steps that were needed to create and implement a communication campaign, including setting goals and processing …více
Abstract:
Táto diplomová práce se zaměřuje na tvorbu návrhu komunikační kampaně, která zlepší komunikaci mezi podnikem a její cílovou skupinou. Teoretická část práce obsahuje definice základních pojmů, nástrojů a principů, jejich význam a funkce. V praktické části jsou popsány kroky, které byly potřebné pro vytvoření a realizaci komunikační kampaně, a to včetně stanovení cílů a zpracování analýz. SOSTAC model …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta