Bc. Karin Aggová
Diplomová práce
Komunikační kampaň
Communication campaign
Abstract:
This master's thesis focuses on the design of a communication campaign that will improve communication between the company and its target group. The theoretical part of the work contains definitions of basic terms, tools and principles, their meaning and function. The practical part describes the steps that were needed to create and implement a communication campaign, including setting goals and processing …víceAbstract:
Táto diplomová práce se zaměřuje na tvorbu návrhu komunikační kampaně, která zlepší komunikaci mezi podnikem a její cílovou skupinou. Teoretická část práce obsahuje definice základních pojmů, nástrojů a principů, jejich význam a funkce. V praktické části jsou popsány kroky, které byly potřebné pro vytvoření a realizaci komunikační kampaně, a to včetně stanovení cílů a zpracování analýz. SOSTAC model …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sipac/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
David Randák -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Iva Jančíková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda