Pohybová aktivita u studentů středních a vysokých škol – Pavlína GUŇKOVÁ
Pavlína GUŇKOVÁ
Bachelor's thesis
Pohybová aktivita u studentů středních a vysokých škol
Physical activity of secondary school and university students
Anotácia:
Úvod: Nedostatek pohybové aktivity je významný rizikový faktor životního stylu. Pravidelná pohybová aktivita vede k morfologickým i funkčním změnám v lidském organismu, které mohou zamezit vzniku mnoha nemocí nebo jejich vznik alespoň oddálit. Cílem praktické části je zjištění úrovně pohybové aktivity u studentů vybraných středních a vysokých škol. Metodika: Při šetření se vycházelo z dotazníku pohybové …viacAbstract:
Introduction: Physical insufficiency is a significant risk factor for lifestyle. Regular physical activity leads to morphological and functional changes in the human body, which can prevent or delay many diseases. The aim of the practical part is to find out the level of physical activity of students of selected secondary schools and universities. Methods: The survey was based on a physical activity …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Hana Tomášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GUŇKOVÁ, Pavlína. Pohybová aktivita u studentů středních a vysokých škol. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Lékařská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Lékařská fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of MedicineBachelor programme / odbor:
Public Health Care / Public Health Protection
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje podpory cestování dětí a mládeže a požadavky tohoto segmentu na ubytovací a stravovací zařízení
Jana Maršálková -
Šikana jako projev násilného chování a její prevence (z pohledu žáků a studentů základních a středních škol)
Klára Pipková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Pohledy a postoje vybraných studentů středních zdravotnických škol v Brně ke COVID-19 infodemii a dezinformacím
Jakub Cýrus -
Příčiny nedůvěry žáků a studentů ve školní autority a jejich důsledky
Andrea Vasileska -
Srovnání postojů a zkušeností s návykovými látkami studentů gymnázií a studentů středních odborných učilišť
Markéta Schrömerová -
Evropská Unie - programy a projekty podporující jazykové vzdělávání a možnosti využití v hotelových zařízeních v ČR
Hana Tvrdá -
Prevence a možnosti řešení kriminality dětí a mládeže
Anna Kňazíková