Viktoriia Matasova

Bakalářská práce

Specifika využití sociálních sítí v marketingu na ruském trhu cestovního ruchu

Specific of the usage of social networks in the marketing for the Russian tourism market
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje zkoumání role sociálních sítí v marketingu cestovní kanceláře působící v Rusku. Hlavním cílem této práce je vytvořit komunikační strategii cestovní kanceláře MilkaTour na její sociálních sítích. Práce se skládá ze tří částí, z nichž první a druhá je teoretická a třetí praktická. První část se soustředí na analýzu výjezdového cestovního ruchu Ruska a konkrétních cestovních …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the role of social networks in the marketing of a travel agency that operates in Russia. The main goal of this bachelor thesis is to create a communicating strategy for social networks of MilkaTour travel agency. This thesis is composed of three parts, where the first and the second one is theoretical and the third one is practical. The first part concentrates …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Martin Vaško

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81312

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod