Specifika využití sociálních sítí v marketingu na ruském trhu cestovního ruchu – Viktoriia Matasova
Viktoriia Matasova
Bakalářská práce
Specifika využití sociálních sítí v marketingu na ruském trhu cestovního ruchu
Specific of the usage of social networks in the marketing for the Russian tourism market
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje zkoumání role sociálních sítí v marketingu cestovní kanceláře působící v Rusku. Hlavním cílem této práce je vytvořit komunikační strategii cestovní kanceláře MilkaTour na její sociálních sítích. Práce se skládá ze tří částí, z nichž první a druhá je teoretická a třetí praktická. První část se soustředí na analýzu výjezdového cestovního ruchu Ruska a konkrétních cestovních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the role of social networks in the marketing of a travel agency that operates in Russia. The main goal of this bachelor thesis is to create a communicating strategy for social networks of MilkaTour travel agency. This thesis is composed of three parts, where the first and the second one is theoretical and the third one is practical. The first part concentrates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81312
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81312
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh
Tomáš HERMANN -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi
Adam Vágner -
Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře
Kateřina Severová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře
Kateřina Severová