Výskum produktov Pivnice Radošina za pomoci conjoint analýzy – Dominik Sihlovec
Dominik Sihlovec
Bachelor's thesis
Výskum produktov Pivnice Radošina za pomoci conjoint analýzy
Výzkum produktů Pivnice Radošina za pomoci conjoint analýzy
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, kterým ze skoumaných atributů produktů bílého a červeného vína a jejich levelů přirazuje spotřebitel nejvyšší váhu v rámci rozhodování o koupě, když musí porovnávat různé kombinace těchto parametrů, jaký užitek mu jednotlivé kombinace atributů přinesou, a v neposlední řadě práce aplikovala výsledky analýzy na konkrétní produkty portfolia Pivnice Radošina. Využitou …viacAbstract:
The purpose of the bachelor’s thesis was to clarify which of the researched products’ attributes are the most significant in influencing the consumer’s choice at the wine market, if the products have different combinations of supposed attributes. Secondary goals were to estimate the utility values of the attributes, and finally to compare the profiles' utility values with the current product portfolio …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť, ktoré zo skúmaných atribútov produktov bieleho a červeného vína a ich levelov zavážia u spotrebiteľa najviac, ak si má vybrať medzi ich rôznymi kombináciami, aký úžitok mu jednotlivé kombinácie atribútov prinesú, a v neposlednom rade aplikovať výsledok analýzy na konkrétne produkty nachádzajúce sa na trhu. Využitou metódou zberu a analýzy dát bola tradičná conjoint …viacKľúčové slová
Conjoint analýza Marketingový výzkum Mnohonásobná lineární regrese Víno Úplný faktoriální dizajn Užitek
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73815
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedúci: Olga Horová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73815
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Regression analysis on tests results for diabetes diagnosis using R
Gayrat Dadamirzaev -
Způsoby pohybu ve virtuální realitě a jejich vliv na chování uživatelů
Nikola Pavlačková -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe