Výchovné poradenství na středních školách – Bc. Petr Chvílíček
Bc. Petr Chvílíček
Bakalářská práce
Výchovné poradenství na středních školách
Consultancy of Education at High Schools
Anotace:
Bakalářská práce „Výchovné poradenství na středních školách“ pojednává o činnosti pedagogických pracovníků působících na středních školách různého typu, kteří se vedle své hlavní výchovně vzdělávací práce věnují navíc žákům, vyžadujícím nestandardní přístup v mnoha rovinách. Jedná se především o studijní schopnosti a jejich poruchy, oblast chování, dále o monitoring výskytu sociálně patologických jevů …víceAbstract:
Diploma thesis „Educational counseling at High schools” deals with work of pedagogical employees at high schools of different type, who pay extended attention to pupils demanding unusual treatment apart from doing their main educational job. The thesis is mainly discussing ability to study, it‘s disorders and topics in behavioral area. It monitors occurrences of social-pathological events and it focuses …víceKlíčová slova
Výchovný poradce střední škola kariérové poradenství sociálně patologické jevy specifické vývojové poruchy učení poruchy chování plán výchovného poradenství prevence Education counselor High school Career counseling Social-pathological events Specified progressions of Educational disorders Behavioral disorders Educational counseling plan Prevention.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m342y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Dvořáček, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Výchovné poradenství na základní škole se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Gabriela PECHKOVÁ -
Individuální výchovný plán a jeho praktické využití
Miroslava ROŠTEJNSKÁ -
Sociálně patologické jevy a možnosti jejich nápravy v romské osadě Lipany
Vladimír UČEŇ -
Využití volného času mládeže jako prostředek odstraňování sociálně-patologických jevů.
Tomáš VELC -
Sociálně-patologické jevy u klientek výchovného ústavu (zkušenosti nezletilých matek z Výchovného ústavu v Černovicích)
Martin KOS -
Hra jako prostředek při osvojení pravidel v prevenci sociálně patologických jevů
Vladimír Koutský