Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem – Mgr. Michaela Tesařová
Mgr. Michaela Tesařová
Diplomová práce
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Product placement on blog and the level of its awareness by the consumer
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem ve své teoretické části nejprve definuje koncept digitálního marketingu a stručně popisuje jeho vývoj spolu s historií internetu. Popisuje změny, které internet přinesl v oblasti komerční komunikace, a také nástroje digitálního marketingu spolu s jeho výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se zabývá influencer …víceAbstract:
This work titled Product placement on blog and the level of its awareness by the consumer in its theoretical part first defines the concept of digital marketing and briefly describes its development, along with the history of the Internet. It also deals with the changes that the Internet has brought in the field of commercial communication and describes the tools of digital marketing, along with its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ovex2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Monika FREITHOVÁ -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi