Understanding Consumer Behaviour in Service Improvements – Valeriya Chernova
Valeriya Chernova
Bakalářská práce
Understanding Consumer Behaviour in Service Improvements
Abstract:
The objective of this thesis is to formulate, based on research findings, a conceptual proposal of improvements in marketing programs of a given company, and to evaluate and analyse the consumer behaviour of potential and existing customers.The diploma thesis is divided into two separate sections. The first portion consists of the theoretical part of the manuscript. The theoretical part is based on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Procházka, MSc. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Sustainability in the hospitality and gastronomy industry
Nela Juhásová -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Corporate social responsibility and hospitality industry in Da Nang, Vietnam
Hong Dieu Phuoc Vo -
COVID - 19: Impacts on business: How it affected the tourist and hospitality business
Kamilla Hasanova -
Economics: Modern Consumer Psychology and Its Impact on Global Economics
Sofiia Krasnobay
Název
Vložil
Vloženo
Práva