Kateřina Neradová

Master's thesis

Uvedení produktové inovace na B2B trh

Anotácia:
V diplomové práci je zpracována problematika inovací a jejich důležitosti v podnikatelském prostředí. Cíl práce je zpracování všech dostupných informací k tomu, aby došlo k úspěšnému uvedení produktu na trh pro vybranou společnost. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část shrnuje základní informace k tématu inovací se zaměřením na produktové inovace a jejich propagaci pomocí marketingových …viac
Abstract:
This master’s thesis deals with problems of innovations and their importance in the business environment. The aim of the work is to process all the information about the successful presentation of the product on the market in the selected company. The work is divided into two parts. The theoretical part summarizes the basic information on the topic of innovations with a focus on product innovations …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/pa6u73/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme:
Projektové řízení inovací