Anastasia Sultangirova

Bakalářská práce

Jazyková multikultura reklamy v gastronomii

Language multiculture of gastronomy advertising
Anotace:
SULTANGIROVA, Anastasia. Jazyková multikultura v gastronomii (Bakalářská práce) Vysoká škola hotelová. Praha: 2014, 46 stran Cílem této bakalářské práce je porovnání jazykové kvality v reklamě gastronomických služeb a výrobků z hlediska češtiny a ruštiny (event. dalších jazyků užívaných v ČŘ a Kazachstánu). Srovnání bude provedeno v rámci vybraných části (restauraci a jiných stravovacích zařízení) …více
Abstract:
SULTANGIROVA, Anastasia. Language multiculture of gastronomy advertising (Bachelor thesis). The Institute of Hospitality Management. Prague: 2014, 46 pages The aim of this bachelor thesis is in comparison the language quality of language of gastronomy advertising among the restaurants and the gastronomic products from the point of view of Russian and Czech languages (or other languages, which are used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Eva Mičková
  • Oponent: Mgr. Marie Šimonovská, prom. fil.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze