Porozumění slovenštině u mladé generace (sociolingvistický průzkum) – Hana DRNOVSKÁ
Hana DRNOVSKÁ
Diplomová práce
Porozumění slovenštině u mladé generace (sociolingvistický průzkum)
Development trends in usage of Slovak expressions in present Czech language
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na porozumění slovenštině u mladé generace. Jejím cílem bylo zjistit, do jaké míry žáci 2. stupně základních škol rozumějí slovenskému jazyku. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje problematiku česko-slovenských vztahů, shody a rozdíly mezi češtinou a slovenštinou, bilingvismus a také to, do jaké míry (nebo zda vůbec) je v některých učebnicích …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on understanding of Slovak language by young people. Its purpose was to find out how basic schools´ pupils understand Slovak language. It is dividend into theoretical part and practical part. In theoretical part are described problems of Czech-Slovak relationships, agreements and differences between Czech and Slovak languages, bilingualism, and also in which way is thema of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012
Zveřejnit od: 10. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: Dr. PhDr. Květoslava Musilová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRNOVSKÁ, Hana. Porozumění slovenštině u mladé generace (sociolingvistický průzkum). Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a českého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociální stratifikace a sociálního statusu rodičů na volbu střední školy u žáků a žákyň 8. a 9. třídy.
Markéta Stuchlíková -
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Efekty ve výuce zlomků zjišťované u žáků 8. a 9. ročníku ZŠ
Nicole Melicharová -
Porovnání stravovacích návyků žáků 9. ročníku, kteří jsou členy Regionální fotbalové akademie, a žáků 9. ročníku běžných tříd na základní škole
Veronika NOVOTNÁ -
Komparace textů Kateřiny Tučkové a Petra Kersche a jejich využití v hodinách českého jazyka v 9. ročníku základní školy
Lenka Korečková -
Práce s pohádkovými texty Štastný princ a jiné pohádky Oscara Wildea v literární výchově v 8. a 9. ročníku ZŠ
Tereza HANZLOVÁ -
Rizikové chování ve filmové a seriálové tvorbě oblíbené u žáků 8. a 9. tříd základních škol
Eliška Holubcová -
Filmová ukázka ve školní praxi, možnosti výuky v 5. a 9. ročníku na základě zobrazení Protektorátu Čechy a Morava
Michaela HAVLOVÁ SOJKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 8. 2013