Ne zcela tradiční přístup k výuce první poloviny sedmnáctého století na základní a střední škole – Jaroslav ŘÍČAN
Jaroslav ŘÍČAN
Master's thesis
Ne zcela tradiční přístup k výuce první poloviny sedmnáctého století na základní a střední škole
Not exactly a traditional way in teaching the first half of the 17th century in elementary school and secondary school
Abstract:
Hlavním cílem předkládané diplomové práce je vytvořit fungující model tří vyučovacích hodin tematického celku Třicetiletá válka pro základní školu. Z tohoto důvodu autor nejprve seznamuje se současným pojetím didaktiky dějepisu, analyzuje vybrané učebnice a porovnává školní vzdělávací programy. Praktickou část tvoří příprava tří vyučovacích hodin podle moderních trendů ve výuce dějepisu. Následuje …moreAbstract:
The main aim submitted thesis is to make a functional model of three lessons of the thematic ensemble Thirty Year´s War for the basic school. For this reason the author informs about contemporary interpretation of teaching methods of history, he analyses chosen textbooks and compares school educational programs. The practical part is created by preparation of three lessons along modern trends in education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Märc
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍČAN, Jaroslav. \textit{Ne zcela tradiční přístup k výuce první poloviny sedmnáctého století na základní a střední škole}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty od Philosophy. 2011. Available from: https://theses.cz/id/pahu83/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘÍČAN, Jaroslav. Ne zcela tradiční přístup k výuce první poloviny sedmnáctého století na základní a střední škole. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 11. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty od PhilosophyMaster programme / field:
Historical Sciences / Teaching History for Middle School (Single Subject)
Theses on a related topic
-
Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století
Romana Siebenbürgerová -
Analýza učebnic fyziky se zaměřením na optiku
Kristýna Blahová -
Interpretace druhé sino-japonské války na základě analýzy čínských učebnic dějepisu
Klára Dubravčíková -
Druhá světová válka v učebnicích dějepisu mezi lety 1969 a 1989
Vít Škornička