Ne zcela tradiční přístup k výuce první poloviny sedmnáctého století na základní a střední škole – Jaroslav ŘÍČAN
Jaroslav ŘÍČAN
Diplomová práce
Ne zcela tradiční přístup k výuce první poloviny sedmnáctého století na základní a střední škole
Not exactly a traditional way in teaching the first half of the 17th century in elementary school and secondary school
Anotace:
Hlavním cílem předkládané diplomové práce je vytvořit fungující model tří vyučovacích hodin tematického celku Třicetiletá válka pro základní školu. Z tohoto důvodu autor nejprve seznamuje se současným pojetím didaktiky dějepisu, analyzuje vybrané učebnice a porovnává školní vzdělávací programy. Praktickou část tvoří příprava tří vyučovacích hodin podle moderních trendů ve výuce dějepisu. Následuje …víceAbstract:
The main aim submitted thesis is to make a functional model of three lessons of the thematic ensemble Thirty Year´s War for the basic school. For this reason the author informs about contemporary interpretation of teaching methods of history, he analyses chosen textbooks and compares school educational programs. The practical part is created by preparation of three lessons along modern trends in education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Märc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍČAN, Jaroslav. \textit{Ne zcela tradiční přístup k výuce první poloviny sedmnáctého století na základní a střední škole}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/pahu83/.
Jak správně citovat práci
ŘÍČAN, Jaroslav. Ne zcela tradiční přístup k výuce první poloviny sedmnáctého století na základní a střední škole. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 11. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Učitelství historie pro střední školy (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století
Romana Siebenbürgerová -
Analýza učebnic fyziky se zaměřením na optiku
Kristýna Blahová -
Interpretace druhé sino-japonské války na základě analýzy čínských učebnic dějepisu
Klára Dubravčíková -
Druhá světová válka v učebnicích dějepisu mezi lety 1969 a 1989
Vít Škornička