Markéta Havlíčková

Bakalářská práce

Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti

Marketing Strategy – an Important Instrument of Modern Management
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem. Dokazuje, že marketingová strategie musí být součástí moderního řízení každé obchodní společnosti. Vývoj, pojetí a význam strategického marketingu v řízení bude analyzován v teorii, ale i praxi na příkladu určité obchodní společnosti. Bude vyhodnoceno, zda se daná obchodní společnost řídí strategicky či nikoliv. Případně budou doporučeny změny …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with strategic marketing. It shows that marketing strategy must be a part of the modern management of each company. Evolution, concept and the importance of the strategic marketing management will be analysed in theory, but also in practice using a specific company by way of illustration. The thesis will asses wihether this company is managed strategically or not. Changes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Jan Kolář
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management