Markéta Havlíčková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti

Marketing Strategy – an Important Instrument of Modern Management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem. Dokazuje, že marketingová strategie musí být součástí moderního řízení každé obchodní společnosti. Vývoj, pojetí a význam strategického marketingu v řízení bude analyzován v teorii, ale i praxi na příkladu určité obchodní společnosti. Bude vyhodnoceno, zda se daná obchodní společnost řídí strategicky či nikoliv. Případně budou doporučeny změny …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with strategic marketing. It shows that marketing strategy must be a part of the modern management of each company. Evolution, concept and the importance of the strategic marketing management will be analysed in theory, but also in practice using a specific company by way of illustration. The thesis will asses wihether this company is managed strategically or not. Changes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Jan Kolář
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS