Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti – Markéta Havlíčková
Markéta Havlíčková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti
Marketing Strategy – an Important Instrument of Modern Management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem. Dokazuje, že marketingová strategie musí být součástí moderního řízení každé obchodní společnosti. Vývoj, pojetí a význam strategického marketingu v řízení bude analyzován v teorii, ale i praxi na příkladu určité obchodní společnosti. Bude vyhodnoceno, zda se daná obchodní společnost řídí strategicky či nikoliv. Případně budou doporučeny změny …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with strategic marketing. It shows that marketing strategy must be a part of the modern management of each company. Evolution, concept and the importance of the strategic marketing management will be analysed in theory, but also in practice using a specific company by way of illustration. The thesis will asses wihether this company is managed strategically or not. Changes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/gzpzo/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Jan Kolář
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLÍČKOVÁ, Markéta. \textit{Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2011. Available from: https://theses.cz/id/panklr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller