Online marketing in Cosmetic industry – BcA. Alice Bartůňková
BcA. Alice Bartůňková
Diplomová práce
Online marketing in Cosmetic industry
Online marketing in Cosmetic industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá online marketingem a kosmetickým průmyslem. Teoretický výstup práce definuje hlavní roli internetu, marketingu a reklamy. Dvěma hlavními účely teoretické části je dosažení komplexního pohledu na kosmetický průmysl, elektronické obchodování a konkrétní zájem je zaměřen na web design, který je základním předpokladem pro on-line podnikání. Závěr teoretické části je věnován …víceAbstract:
This diploma thesis discuss online marketing and cosmetic industry. The theoretical part defines the main role of Internet, Marketing and Advertising. The two main purposes of theoretical part, is to attain a comprehensive view regarding the beauty industry, e-commerce and in particular interest is focused on web design, which is fundamental prerequisite in the Online business. The practical part of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y0kxk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Algorithms of the popular Social Media platforms: opportunities in the cosmetic industry
Irena Hakobyan -
Working out Financial Analysis of a Selected Company in Cosmetic Industry
Jie Lang -
The translation of a selected text from the field of the cosmetic industry with a commentary and glossary
Anna PŘIBÁŇOVÁ -
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski -
The Role of Influencers in the Cosmetic Industry in Czech Republic
Aigerim Utemuratova -
Evaluation of Financial Performance of Selected Company in Cosmetic Industry
Yi Liu -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Use of online marketing to increase product awareness
Lukáš Ondřej