Reklamní strategie v dynamickém duopolu – Mgr. Lenka Rebendová
Mgr. Lenka Rebendová
Bakalářská práce
Reklamní strategie v dynamickém duopolu
Advertising Strategies in a Dynamic Duopoly
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou, zda, kdy a kolik značkové reklamy oproti obecné reklamě by mělo být provedeno. Použitím teorie diferenciálních her získáme optimální reklamní rozhodnutí pro dynamický duopol se symetrickými a asymetrickými konkurenty. Ukážeme, jak reklamní činnost závisí na ceně a účinnosti každého typu reklamní činnosti pro každou firmu, rozdělení užitku tržního rozvoje …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines whether, when, and how much brand advertising versus generic advertising should be done. Using differential game theory, optimal advertising decisions are obtained for a dynamic duopoly with symmetric or asymmetric competitors. We show how advertising depends on the cost and effectiveness of each type of advertising for each firm, the allocation of market expansion benefits …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hvraq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: doc. RNDr. Jan Paseka, CSc.
- Oponent: Mgr. Jiří Zelinka, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Matematika / Finanční a pojistná matematika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík
Jan Šimák -
Influencer impact on brand awareness
Kai Dominik Renchen -
Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum
Tomáš Ajksner -
Reklama a její vliv na dospívající
Jana Hvězdová -
Srovnávací reklama a její vliv na vybranou generaci spotřebitelů
Miroslava Císařová -
Sportovní reklama v Liberci
Martina Volšíková -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Skrytá reklama v kontextu současné kultury
Lukáš Kliment