Mgr. Lenka Rebendová

Bakalářská práce

Reklamní strategie v dynamickém duopolu

Advertising Strategies in a Dynamic Duopoly
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou, zda, kdy a kolik značkové reklamy oproti obecné reklamě by mělo být provedeno. Použitím teorie diferenciálních her získáme optimální reklamní rozhodnutí pro dynamický duopol se symetrickými a asymetrickými konkurenty. Ukážeme, jak reklamní činnost závisí na ceně a účinnosti každého typu reklamní činnosti pro každou firmu, rozdělení užitku tržního rozvoje …více
Abstract:
This bachelor's thesis examines whether, when, and how much brand advertising versus generic advertising should be done. Using differential game theory, optimal advertising decisions are obtained for a dynamic duopoly with symmetric or asymmetric competitors. We show how advertising depends on the cost and effectiveness of each type of advertising for each firm, the allocation of market expansion benefits …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. RNDr. Jan Paseka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Jiří Zelinka, Dr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakulta

Masarykova univerzita

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Matematika / Finanční a pojistná matematika