Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu – Kateřina KLUSOŇOVÁ, DiS.
Kateřina KLUSOŇOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Teaching English in the first year of primary school with regard to the special educational needs of pupil with cognitive disadvantage
Anotace:
Diplomová práce s názvem Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu předkládá čtenáři možnosti výuky anglického jazyka v prvním ročníku, kde jsou vedle žáků intaktních společně vzdělávaní také žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména žáci s oslabením kognitivního výkonu. Diplomová práce je tvořena …víceAbstract:
The diploma thesis entitled "Teaching English in the 1st year of primary school with regard to the special educational needs of pupils with cognitive disadvantage" presents readers with the possibility of teaching English in the first year, where pupils with special educational needs with impaired cognitive performance are. The diploma thesis consists of a methodical part, which is divided into individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLUSOŇOVÁ, Kateřina. \textit{Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/pavdzv/.
Jak správně citovat práci
KLUSOŇOVÁ, Kateřina. Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Lenka HORNÍKOVÁ -
Přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách
Aneta Bařinková -
Pedagogická intervence u žáků s dílčím oslabením a ohrožením školní neúspěšností na prvním stupni základní školy
Jitka KREJČÍKOVÁ -
Přístupy k žákům s oslabením kognitivního výkonu na středních školách
Aneta Bařinková -
Rozvoj oslabeného kognitivního výkonu aktivitami zařazenými do běžné výuky
Jana POLCAROVÁ -
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Lenka HORNÍKOVÁ -
Vzdělávací potřeby žáků učebního oboru 69-51-H/01(kadeřník) se zaměřením na dostupnost výukových materiálů
Eva ZLÁMALOVÁ -
Pohybové aktivity v MŠ spojené s výukou anglického jazyka
Markéta Hladká
Název
Vložil
Vloženo
Práva