Mgr. Marián Godár
Diplomová práce
Revize spotřebitelského acquis
The Revision of the Consumer Acquis
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce na téma „Revize spotřebitelského acquis“ je zhodnocení současného stavu unijní ochrany spotřebitele. V první kapitole se práce zaměřuje na vymezení pojmu spotřebitel, proč je spotřebitele jako subjekt vnitřního trhu potřeba chránit a na současné formy unijní ochrany. Obsahem druhé kapitoly je stručný popis vývoje ochrany spotřebitele na území Evropské unie. Třetí kapitola …víceAbstract:
The main objective of diploma thesis on topic „The Revision of Consumer Acquis“ is to assess the current state of EU consumer protection. The first chapter focuses on defining the notion of consumer, why the consumer as a subject of internal market needs to be protected and also present forms of union pretection. The content of the second chapter is a brief description of the development of consumer …víceKlíčová slova
politika ochrany spotřebitele revize spotřebitelského acquis fragmentace ochrany spotřebitele vývoj ochrany spotřebitele aktivní spotřebitel consumer protetcion policy the revision of the consumer acquis fragmentation of consumer protection consumer protection development active consumer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cgsau/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. David Sehnálek, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. Vladimír Týč, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Vývoj právní úpravy prorogačních dohod ve vztazích s mezinárodním prvkem v evropském justičním prostoru ve světle revize nařízení Brusel I
Jakub Jeřábek -
Politika ochrany spotřebitele EU
Denisa Vohradníková -
Analýza vztahu EU a Turecka v kontextu politiky ochrany lidských práv
Hanna OLŠANSKÁ -
Vliv životního stylu na chování spotřebitele
Nikola Eichlerová