Rozvoj morfologicko-syntaktické roviny u dětí v předškolním věku – Mgr. Kateřina Drábková
Mgr. Kateřina Drábková
Bachelor's thesis
Rozvoj morfologicko-syntaktické roviny u dětí v předškolním věku
Development of morphological-syntactic language level of pre-school children
Abstract:
K tomu, aby bylo dítě dostatečně připraveno na přechod do základního vzdělávání je nutné podporovat jeho duševní pohodu spolu s psychickou zdatností a odolností. Rovněž je zapotřebí maximálně rozvíjet intelekt dítěte, řeč a jazyk a nadále je povzbuzovat v dalším rozvoji, poznání a učení. Je třeba se zaměřit na komunikačně podnětné prostředí a to nejen v mateřské škole a také doma. Velký význam má proto …moreAbstract:
It is essential to encourage the child’s psychic well-being together with psychic capability and resistance in order to the child is prepared for change to the primary schooling. It is also necessary at most develop the child’s intellect, speech and language and keep supporting in subsequent development, understanding and learning. It’s imperative to concentrate on communication inspiring atmosphere …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nhnyf/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vliv a podíl psychomotorických aktivit na komunikační dovednosti předškolních dětí s balbuties
Klára Jančušková -
Rozvoj komunikační dovednosti u dětí předškolního věku za přispění Metody dobrého startu
Barbora Prčíková -
Komunikační dovednosti dětí předškolního věku z bilingválních a multilingválních rodin
Tereza Pindejová -
Komunikační dovednosti u dětí předškolního věku
Alena SLUČIAKOVÁ -
Komunikační dovednosti u dětí předškolního věku
Alena SLUČIAKOVÁ -
Komunikační dovednosti u dětí ve věku od dvou do čtyř let
Kateřina Odehnalová -
Komunikační dovednosti mentálně postižených dětí v předškolním věku
Martina Herbstová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková