Rozvoj morfologicko-syntaktické roviny u dětí v předškolním věku – Mgr. Kateřina Drábková
Mgr. Kateřina Drábková
Bakalářská práce
Rozvoj morfologicko-syntaktické roviny u dětí v předškolním věku
Development of morphological-syntactic language level of pre-school children
Anotace:
K tomu, aby bylo dítě dostatečně připraveno na přechod do základního vzdělávání je nutné podporovat jeho duševní pohodu spolu s psychickou zdatností a odolností. Rovněž je zapotřebí maximálně rozvíjet intelekt dítěte, řeč a jazyk a nadále je povzbuzovat v dalším rozvoji, poznání a učení. Je třeba se zaměřit na komunikačně podnětné prostředí a to nejen v mateřské škole a také doma. Velký význam má proto …víceAbstract:
It is essential to encourage the child’s psychic well-being together with psychic capability and resistance in order to the child is prepared for change to the primary schooling. It is also necessary at most develop the child’s intellect, speech and language and keep supporting in subsequent development, understanding and learning. It’s imperative to concentrate on communication inspiring atmosphere …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nhnyf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv a podíl psychomotorických aktivit na komunikační dovednosti předškolních dětí s balbuties
Klára Jančušková -
Rozvoj komunikační dovednosti u dětí předškolního věku za přispění Metody dobrého startu
Barbora Prčíková -
Komunikační dovednosti dětí předškolního věku z bilingválních a multilingválních rodin
Tereza Pindejová -
Komunikační dovednosti u dětí předškolního věku
Alena SLUČIAKOVÁ -
Komunikační dovednosti u dětí předškolního věku
Alena SLUČIAKOVÁ -
Komunikační dovednosti u dětí ve věku od dvou do čtyř let
Kateřina Odehnalová -
Komunikační dovednosti mentálně postižených dětí v předškolním věku
Martina Herbstová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková