Mgr. Kateřina Drábková

Bakalářská práce

Rozvoj morfologicko-syntaktické roviny u dětí v předškolním věku

Development of morphological-syntactic language level of pre-school children
Anotace:
K tomu, aby bylo dítě dostatečně připraveno na přechod do základního vzdělávání je nutné podporovat jeho duševní pohodu spolu s psychickou zdatností a odolností. Rovněž je zapotřebí maximálně rozvíjet intelekt dítěte, řeč a jazyk a nadále je povzbuzovat v dalším rozvoji, poznání a učení. Je třeba se zaměřit na komunikačně podnětné prostředí a to nejen v mateřské škole a také doma. Velký význam má proto …více
Abstract:
It is essential to encourage the child’s psychic well-being together with psychic capability and resistance in order to the child is prepared for change to the primary schooling. It is also necessary at most develop the child’s intellect, speech and language and keep supporting in subsequent development, understanding and learning. It’s imperative to concentrate on communication inspiring atmosphere …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta