Bc. Denisa Chalupová
Diplomová práce
Podnikatelský plán
Business Plan
Anotace:
Tato diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první části se věnuji shrnutí teoretických poznatků, které jsou nezbytné pro správné pochopení uvedené problematiky. Ve druhé, praktické, části je vlastní výzkum, kde je analyzováno vnější okolí a trh v Karlových Varech v oblasti pohostinství a je zjišťována pravdivost hypotézy, že na tomto trhu zcela chybí restaurační zařízení zaměřené na zdravou stravu …víceAbstract:
This diploma thesis is divided into two parts. In the first part, I summarize the theoretical knowledge that is necessary for a proper understanding of this issue. In the second, practical, part is our own research, which analyzes the external environment and the market in Karlovy Vary in the field of hospitality and finds out the truth of the hypothesis that this market completely lacks restaurant …víceKlíčová slova
podnikání marketing reklama strategie plán konkurence značka zákazník zdravé stravování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Zdravé stravování v současné společnosti
Tereza Nedvědová -
Entry Strategy of Bageteria to Polish Market
Miriam Bandíková -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
Kateřina Harcubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva