Terapeutická práce s textem u klientely dětí se specifickými potřebami – Veronika VYKOPALOVÁ
Veronika VYKOPALOVÁ
Bakalářská práce
Terapeutická práce s textem u klientely dětí se specifickými potřebami
Therapeutic work with text in clientele of children with special needs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá expresivními terapiemi - biblioterapií a poetoterapií. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány jednotlivé biblioterapeutické a poetoterapeutické techniky. Praktická část se skládá ze tří výzkumů a cílem je prokázat pozitivní změnu v prožívání a v chování u dětí se speciálními potřebami.Abstract:
This Bachelor thesis is dealing with the expressive therapies - bibliotherapy and poetotherapy. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes each bibliotherapy and poetotherapy techniques. The practical part is consists of three studies and aims to demonstrate positive change in perception and behavior in children with special needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
116794
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYKOPALOVÁ, Veronika. Terapeutická práce s textem u klientely dětí se specifickými potřebami. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující prvky v matematice se zaměřením na děti se specifickými poruchami učení.
Tereza Stejskalová -
Význam komunikace, motivace a hodnocení ve výchově dětí mladšího školního věku se zaměřením na děti se specifickými poruchami chování.
Monika Puchnerová -
Podpora dětí se specifickými poruchami učení a chování v inkluzivním vzdělávání
Patrik Grúner -
Metody nápravy dětí se specifickými poruchami učení. U žáků na 1. stupni základní školy
Lada Prokopová -
Matky dětí se SPU / Matky dětí se specifickými poruchami učení
Silvie SPURNÁ -
Vybrané aspekty zrcadlové terapie u dospělých klientů s omezenou hybností syntéza zahraničních poznatků
Hana SVÍZELOVÁ -
Expresivní terapie u vybraných minorit v rámci inkluze v komunitním centru Koruna
Jana Mládková -
Expresivní terapie jako součást dramatické výchovy u žáků se sluchovým postižením
Markéta Kunášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva